Tirdzniecība Piegāde no vācijas Izsoles Vācijā

 

9 JAUTĀJUMI AUTO PIRCĒJAM

Automašīnas parādīšanās mūsu dzīvē  rada radikālas pārmaiņas. Lai palīdzētu izvēlēties sev īsto un atbilstošo auto no daudzām iespējām, pamēģiniet atbildēt uz šiem deviņiem jautājumiem, lai saprastu, kurš no šī piedāvājuma ir Jūsējais.

Automašīnas krāsa? Šis nu ir tas vieglākais no visiem jautājumiem, jo krāsai nu īpaša nozīme un ietekme uz auto lietošanu nav, tajā pašā laikā ir krāsas, kuras Jūs noteikti nevēlaties, vai arī tieši otrādi, ir tikai atsevišķu krāsu toņi, kuri priecē Jūsu acis un sirdi.  kras
naud Automašīnas cena?  Tas nu ir pēc katra iespējām un maciņa biezuma. Pavisam lēti auto, ar kuriem tomēr var pārvietoties, maksā tikai dažus simtus eiro. Tajā pašā laikā jārēķinās ar to, ka automašīnas tehniskai stāvoklis ir tāds, ka jau pirmais remonts var izmaksāt dārgāk par pašu auto. Tālāk jau cenas sākas no dažiem tūkstošiem un augšējai  robežai latiņas nav.  Katrā ziņā jāņem vērā tas, ka auto ir tikai pārvietošanās līdzeklis un visus ienākumus ziedot automašīnai nebūtu prātīgi. Tādēļ jāizvērtē savas iespējas un savs  auto jāmeklē jau konkrētā cenu diapazonā.
Automašīnas gabarīti? Te nu darbojas elementārās fizikas likumi, jo smagāks auto, jo vairāk jātērē degviela. Jo lielāks auto, jo vairāk vietas salonā un bagāžas nodalījumā var ievietot pat ledusskapi. Ar mazu auto ērtāk pārvietoties pilsētas burzmā, ar lielu patīkamāk braukt lielākus attālumus pat Latvijas mērogā. Droši vien kā primārais arguments jāizvērtē pasažieru skaits un ikdienas kravas apjoms automašīnā. Noteikti jāatceras nepieciešamo durvju skaits, jo divdurvju automašīnām regulāri izmantot aizmugurējo sēdekli ir apgrūtinoši. bagaz
noskr Automašīnas veicamais attālums gada laikā?  To viegli aprēķināt, sākot ar vienā dienā paredzēto nobraucamo kilometru skaitu, tad nedēļas laikā (ņemot vērā nedēļas nogales), pēc tam mēnesī (ņemot vērā ziemas un vasaras mēnešus), un tad jau gads pagājis. Ja paredzētais nobraucamo km skaits nepārsniedz 15 000 gadā ,tad iepriekš nobraukto km. skaitam nav īpašas nozīmes, jo 100 000, jūs nobrauksiet tik septiņos gados un pa šo laiku LV ceļi būs izdarījuši savu ar ritošās daļas mezgliem un virsbūvi, kura dinamisko pārslodžu rezultātā sāks neatgriezeniski rūsēt. Ja gada laikā nobrauktie km. tuvojas 100 000 ,tad vajadzētu domāt pat par jauna vai nedaudz lietota auto iegādi.
Ceļu seguma kvalitāte?  Latvijā ceļi ir tādi kā ir, tādēļ to ietekme uz auto ritošās daļas mezgliem un virsbūvi ir neatgriezeniska. Te tik jāņem vērā, ka braucot ar maza  svara auto (līdz tonnai), nelīdzenie ceļi atstāj lielāku negatīvo ietekmi uz automašīnu, nekā tas notiek ar automašīnām kuru pašmasa pārsniedz pat pusotru tonnu. Arī auto lietotāji braucot pa Rīgas bruģi vai grants ceļu labāk (komfortablāk) jutīsies automašīnā  kura masa ir lielāka. Kas attiecas uz pilnpiedziņas auto (4x4) tad nu ļoti retos gadījumos tas dos papildus  priekšrocības , lai pārvarētu ledus kalnu, vai pavasara šķīdonī uzrūgušos ceļus. Pilnīgi pietiks, ja izvēlēsieties atbilstošas kategorijas riepas, jo bremzēšanas ceļa garums uz ledus ceļa ir atkarīgs tik no riepu kvalitātes nevis velkošo riteņu skaita. cels
degv Dedvielas veids? Degvielas patēriņš ir tieši saistīts ar izmaksām, kas nepieciešamas konkrētā attāluma veikšanai.  Izplātītākā degviela ir  benzīns, jo ar šo auto dzinējiem problēmu ir vismazāk. Tos bez problēmām var iedarbināt jebkuros laika apstākļos un arī motora resurss  ir  pietiekoši liels lai  tas nokalpotu to pašu laiku ko spēj virsbūve un ritošā daļa.  Šobrīd aizvien populārāka kļūst gāzes iekārtas uzstādīšana uz benzīna dzinējiem, bet tās ir papildus izmaksas kas četru cilindru dzinējam sākas no 800 eiro.  Vienkārši aprēķini liecina, ka pie degvielas patēriņa 7litri uz 100 km. gāzes iekārta sāk pelnīt pēc 15 000 km nobraukuma , pie tam jāņem vērā, ka gāzes iekārtai ir nepieciešama apkope, ko var veikt vienlaicīgi ar motora eļļas maiņu, bet tas vēl papildus izmaksās  aptuveni 50 eiro. Protams nav prognozējama valdības nodokļu politika, līdz ar to tas palielina riska pakāpi veiktajā ieguldījumā. Dīzeļdzinēju degvielas patēriņš salīdzinot ar benzīnu  ir  līdz 30 procentiem mazāks, arī cena nedaudz atšķiras no benzīna cenas. Dīzeļdzinēju mīnusi ir dārgāka dzinēja apkope, nedaudz lielāka vibrācija salonā un protams neliela bet tomēr iespēja, ka sliktās degvielas dēļ ziemā rodas problēmas ar auto iedarbināšanu.
Ātrumkārba?  Latvijā vadītāju apliecības iegūšanai eksāmens jākārto ar manuālo ātrumkārbu, tajā pašā laikā ērtāk braukt ir ar automātisko ātrumkārbu. It sevišķi tas jūtams pilsētas sastrēgumos, kur sajūga pedāļa spaidīšana stipri nogurdina. Automāta mīnus ir degvielas patēriņš, kura palielināšanos sevišķi jūt pilsētas režīmā, kā arī dārgās ātrumkārbas remonta izmaksas kas diemžēl automātu kārbām  gadās reti, bet tomēr  biežāk kā manuālajām.  Katrā ziņā ar automātisko kārbu braukt ir ievērojami vieglāk. Nekādā gadījumā neiesaku pusautomātus un citus ātrumkārbu hibrīdus, jo tur ir vajadzīgas īpašas braukšanas iemaņas  un šo auto īpašnieki reti kad jūtas apmierināti. karba
elektr Papildus aprīkojums?   Patīkami atvērt logu un lūku ar pogas palīdzību , noregulēt elektriskos spoguļus,  noregulēt elektriskos beņķus, vasarā ieslēgt klimatkontroli bet ziemā sēdekļu apsildi, noregulēt stūres augstumu tomēr tas ir katra auto īpašnieka individuāla izvēle, ko noteikti nedrīkst aizmirst.  It sevišķi tas jaatceras pērkot jaunu auto, jo par katru šo sīkumu nāk klāt cipariņš pie kopējās auto cenas. Papildus aprīkojumā ietilpst arī automātiskās stabilitātes kontroles dažādi paveidi. (ASC,ESC utt.) Šīs funkcijas tiešām var kādreiz arī  reāli palīdzēt, bet tas apsolūti nenozīmē to, ka ja panelī ir šie jaukie simboliņi var spiest pedāli grīdā un paļauties, ka auto jau pats izdomās ar kādu ātrumu jābrauc pa slapju asfaltu vai ledus ceļu ziemā.
Kur pirkt auto?  Ja nu 8 atbildes ir sagatavotas tad paliek pēdējai punkts: kur pirkt ? Ja finanses atļauj tad Latvijā ir desmitiem auto saloni, kur jums ir neierobežotas izvēles iespējas atrast sev īsto. Ja izvēle krīt uz lietotu auto, starp citu tiklīdz Jūsu jaunais auto izbrauks pa salona vārtiem viņš tūlīt kļūs par lietotu auto, tad jāver vaļā reklāma vai jābrauc uz autoplačiem un jāsāk meklēt.  Ja auto vēlaties iegādāties īsam laika periodam un par relatīvi zemu cenu tad jāmeklē Latvijā jau ekspluatēts automobilis , tik jāņem vērā tas, ka šie auto jau ir izjutuši mūsu klimatiskos apstākļus un braukuši pa  ceļiem kuru kvalitāte pasaules ranga tabulā  ir novērtēta ar godpilno 99 vietu no 144 iespējamām. Ja auto vēlaties iegādāties kvalitatīvāku un  ilgākam laika periodam tad ieteikums to tomēr meklēt Vācijas auto tirgū, pie tam auto kurš ir ekspluatēts tieši Vācijā. Atšķirība tā, ka Vācija ir atpazīstama ar saviem autobāņiem uz kura automašīna pavada lielāko daļu ekspluatācijas laika. Automašīnas ritošā daļa nesaņem nekādas dinamiskās pārslodzes, dzinējs un ātrumkārba strādā praktiski ideālos darba apstākļos ar vienmērīgu ilgstošu noslodzi.  Arī vāciešu attieksme pret auto parasti ir korekta un saudzējoša. avtopl

 

Lai veicas auto iegādē! Andrejs Zeibots

 

Auto pasūtīšanas forma

Click on the image to change it

Copyright © 2017 LatLADA. All Right Reserve.
Partner of Joomla Perfect Templates